ΕΜΠΟΡΙΟ

Παράπονα για αλλαγές προϊόντων από καταναλωτές στον Σύνδεσμο Καταναλωτών

06:31 - 05.01.2017

Κανένα παράπονο για τις τιμές στο γιορτινό τραπέζι δεν έγινε, στον Σύνδεσμο Καταναλωτών.

Όπως ανέφερε σε δηλώσεις του στο BusinessNews, ο Λειτουργός του Συνδέσμου

Καταναλωτών κύριος Γιώργος Στυλιανού, δεν έφτασε καμία καταγγελία για τις τιμές των προϊόντων.

Κληθείς να απαντήσει σε ερώτηση για το κατά πόσον υπήρξαν καταγγελίες για αισχροκέρδεια, ο κύριος Στυλιανού δήλωσε ότι δεν έφτασε κάτι τέτοιο στα αυτιά τους, σε αντίθεση με άλλες χρονιές.

Σύμφωνα με τον κύριο Στυλιανού, οι καταγγελίες στρέφονται γύρω από τις αλλαγές προϊόντων την περίοδο εκπτώσεων.

Συγκεκριμένα ο κύριος Στυλιανού, ανέφερε ότι παρατηρείται το φαινόμενο να αγοράζουν ένα προϊόν οι πολίτες κατά την διάρκεια των εορτών και να πηγαίνουν να το αλλάξουν.

Τα προϊόντα όμως δεν γίνονται δεκτά από τους καταστηματάρχες καθώς ξεκινά η περίοδος των εκπτώσεων.

Αν δηλαδή ένας καταναλωτής αγοράσει ένα φόρεμα για €50 και προβεί σε αλλαγή του κατά την διάρκεια των εκπτώσεων, τότε ο καταστηματάρχης αλλάζει το φόρεμα €30, με την νέα του τιμή κατά τις εκπτώσεις.

Τα παράπονα ξεκίνησαν από την Δευτέρα 2/1 μας ανέφερε ο κύριος Στυλιανού, όπου κάποια καταστήματα ξεκίνησαν την περίοδο εκπτώσεών τους.