SUCCESS STORIES

Δέκα celebrities που κρύβονται πίσω από επιχειρηματικούς κολοσσούς

00:14 - 18.08.2016

Ηθοποιοί και τραγουδιστές παγκοσμίου φήμης, έχουν επενδύσει σε διάφορους τομείς και τα έχουν καταφέρει περίφημα!

Η αλήθεια είναι ότι λατρέψαμε την υποκριτική και τους ρόλους του Paul Newman πολύ πριν αγοράσουμε τη διάσημη sauce για σαλάτες που δημιουργεί. Αντιθέτως, ο Dr. Dre χάραξε τον δρόμο της παγκόσμιας hip hop σκηνής πολύ πριν γίνει ζάμπλουτος από τα Beats ακουστικά. Ηθοποιοί και μουσικοί, συχνά κάνουν επιχειρηματικά βήματα εκτός της δημιουργικής βιομηχανίας, επεκτείνοντας τις δραστηριότητές τους υπό τα δυνατά ονόματά τους, στο εμπόριο, την εστίαση και τις επενδύσεις.

Μερικές φορές αυτές οι παράλληλες δουλειές πάνε τόσο καλά που προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι celebrities δεν έχουν γίνει γνωστοί μέσω αυτών, αλλά μέσω της καλλιτεχνικής τους φύσης.

Δείτε παρακάτω δέκα celebrities που έχουν επενδύσει σε άλλους τομείς και τα έχουν καταφέρει περίφημα!

ASHTON KUTCHER - A-GRADE INVESTMENTS


Η εταιρεία A-Grade του ηθοποιού έχει επενδύσει χρήματα σε Uber, Airbnb, Spotify, Shazam, και Soundcloud. Το 2010, ο Kutcher συνίδρυσε την venture capital που επενδύει σε νεοσύστατες επιχειρήσεις τεχνολογίας με μάνατζερ τον Guy Oseary.

Το 2011, οι New York Times ανέφεραν ότι οι επενδύσεις ενδέχεται να  κυμάνθηκαν από 50.000 δολάρια έως 200.000 δολάρια. Το TechTimes ανέφερε ότι οι επενδύσεις του για το 2014 άγγιξαν τα 100 εκατομμύρια. Έτσι, δεν είναι δύσκολο να καταλάβουμε γιατί συμμετείχε σε κάποιες προωθητικές ενέργειες  για το “Two and a Half Men” δωρεάν.

MAGIC JOHNSON — MAGIC JOHNSON ENTERPRISES


Ο θρύλος του ΝΒΑ ίδρυσε την επενδυτική εταιρεία του το 1987 με αποστολή να ενισχύσει τις αστικές και υποεξυπηρετούμενες κοινότητες.

Καθ ‘όλη την ιστορία της εταιρείας, ο ίδιος είχε ασχοληθεί με την Pepsi-Cola, την Sony Entertainment, T.G.I. Friday’s , την Εθνική Τράπεζα, την 24 Hour Fitness, το Burger King, το Best Buy και πολλά άλλα. Το 2010, οι προσφορές για να πουλήσει το μερίδιό του από τους Los Angeles Lakers και τα 125 καταστήματα Starbucks,  έφταναν περίπου τα 100 εκατομμύρια δολάρια. Το 2012, έγινε συνιδιοκτήτης των LA Dodgers, μια αγορά των  2 δισ. δολαρίων.

Μάγος στο γήπεδο, μάγος και στις επενδύσεις! 

JESSICA ALBA - THE HONEST COMPANY


Το 2011, η πρωταγωνίστρια του “Dark Angel” και του”Fantastic Four” συνίδρυσε την The Honest Company, η οποία εισάγει μη τοξικά προϊόντα οικιακής χρήσης και έχει δώσει μια υπόσχεση διαφάνειας με το Honestly FREE Guarantee που συνεπάγεται με το ότι θα αναφέρει στους πελάτες τα ακριβή συστατικά και την προέλευση των προϊόντων. Αν και αυτές οι δεσμεύσεις της έχουν δεχθεί αυστηρούς ελέγχους, η αξία της εταιρείας για το 2015 έφτανε τα 1,7 δισεκατομμύρια δολάρια. 

BONO — ELEVATION PARTNERS


Ο καθένας ξέρει τον Bono για τα γυαλιά ηλίου που δεν αποχωρίζεται ποτέ, την δόξα από τους U2,  και την ακτιβιστική του δράση. Δεν είναι όμως τόσο γνωστό ότι είναι συνιδρυτής της Elevation Partners, μια εταιρεία ιδιωτικού μετοχικού κεφαλαίου που επενδύει στα νέα μέσα και την τεχνολογία.

Η εταιρεία έχει παρει το όνομά της από το τραγούδι των U2 “Elevation”. Σύμφωνα με το Bloomberg, η Elevation Partners έχει επενδύσει 1,76 δισεκατομμύρια δολάρια σε εταιρείες όπως: Palm, Inc., Facebook,  Forbes και Yelp.

Ο Independent έχει ανέφερει ότι η ομάδα έχει κερδίσει  1,4 δισ. δολάρια μόνο από τις επενδύσεις της στη Facebook.

GEORGE CLOONEY — CASAMIGOS TEQUILA


O George Clooney και ο Rande Gerber, σύζυγος της Cindy Crawford, απέκτησαν σε ένα χρόνο δυο αρχοντικά στο Μεξικό στη συνέχεια αποφάσισαν να παράξουν τη δικιά τους σπιτική τεκίλα.

Οι δύο συνεργάστηκαν με έναν οινοπνευματοποιό για να τελειοποιήσει το ποτό και αφού κατανάλωναν 1.000 φιάλες ετησίως οι Clooney και Gerber αποφάσισαν να ξεκινήσουν να την πωλούν το 2013. Η τεκίλα τους γνώρισε μεγάλη επιτυχία και απέσπασε χρυσά μετάλλια από διάφορους διαγωνισμούς. 

ROBERT DE NIRO — NOBU RESTAURANTS


O θρύλος των “Goodfellas” και “Taxi Driver” έδειξε ότι έχει εκλεπτισμένα γούστα, όταν επένδυσε με δύο καταξιωμένος σεφ στο Nobuyuki Matsuhisa, γνωστό ως Nobu.

Οι τέσσερις από κοινού ξεκίνησαν το Nobu το 2005. Τώρα η αλυσίδα έχει περισσότερα από 30 εστιατόρια σε όλον τον κόσμο. Όταν ένας πέμπτος επενδυτής αγόρασε ένα μερίδιο το 2015, το Reuters ανέφερε ότι η αποτίμηση του εστιατορίου και του ξενοδοχείου της αλυσίδας ήταν μισό δισεκατομμύριο δολάρια. 

KATE HUDSON — FABLETICS


Η διάσημη ηθοποιός γνώρισε μεγάλη επιτυχία με τα Fabletics που είναι τα αθλητικά ρούχα που πωλούνται από το JustFab.

Σύμφωνα με το Bloomberg, η Fabletics είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο brand του JustFab με τις πωλήσεις από 50 εκατομμύρια εκατομμύρια δολάρια του πρώτου χρόνου να φτάνουν τα 150 εκατομμύρια δολάρια στο δεύτερο έτος.

KEVIN COSTNER — OCEAN THERAPY SOLUTIONS


O γοητευτικός ηθοποιός δραστηριοποιείται σε έναν τομέα που κατά πάσα πιθανότητα δεν θα περίμενε κανείς.

Σύμφωνα με το Gawker, ο Costner  δημιούργησε μια συσκευή που διαχωρίζει το νερό από το πετρέλαιο, με αφορμή την πετρελαιοκηλίδα του Exxon Valdez το 1989 και τη δική του ταινία “Waterworld.” Το 2010, η BP αγόρασε 32 μονάδες για να βοηθήσει διορθώσει την καταστροφή που άφησε το πετρέλαιο που χύθηκε στον Κόλπο του Μεξικό. Οι συσκευές μπορούν να διαχωρίζουν 200 γαλόνια πετρελαίου από το νερό μέσα σε ένα λεπτό, σύμφωνα με τους New York Times. Το Business Insider ανέφερε ότι Costner έβγαλε 15 εκατομμύρια δολάρια από τη συμφωνία.

GWEN STEFANI — L.A.M.B.


To L.A.M.B. ιδρύθηκε το 2003 και η γνωστή τραγουδίστρια πουλά τα σχέδιά της από παπούτσια, τσάντες, και γυαλιά ηλίου. Οι συλλογές της παρουσιάστηκαν στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης από το 2006 έως το 2008. Αστέρες όπως η Reese Witherspoon, η Cameron Diaz και η  Carrie Underwood έχουν όλα σχέδια της Stefani, και όπως καταλαβαίνετε δεν πρόκειται για τίποτα φθηνά σχέδια…

WILL FERRELL — "FUNNY OR DIE"


 Ο θρύλος της κωμωδίας στην Αμερική είναι ένας από τους ιδρυτές του Funny or Die, μια ιστοσελίδα που φιλοξενεί το κωμικά βίντεο που δημιουργούνται από χρήστες, καθώς και αστεία διασημότητες, συμπεριλαμβανομένων των Judd Apatow, Charlize Theron, Jennifer Lawrence, και Jon Hamm.

Ο δικτυακός τόπος παραμένει δημοφιλής και όταν έπεσε στο τραπέζι το ενδεχόμεο να πωληθεί, η εκτίμηση ανήλθε στα 300 εκατομμύρια.

Fortunegreece