BUSINESS ADS NEWS

Κοινωνικό πείραμα από το Dove μέσω της νέας του καμπάνιας

Σε έναν κόσμο όπου οι τέλειες αναλογίες και το μικρό μέγεθος στις ετικέτες των ρούχων είναι συνώνυμα της ομορφιάς, οι γυναίκες αισθάνονται ότι πρέπει να υπακούουν σε αυτά τα στερεότυπα για να θεωρούνται όμορφες.

Mε όραμα τη δημιουργία ενός κόσμου όπου η ομορφιά αποτελεί πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους, το Dove παρουσιάζει το νέο του κοινωνικό πείραμα με τίτλο Beauty Has No Labels. Στόχος του κοινωνικού πειράματος είναι να εμπνεύσει και να ενθαρρύνει τις γυναίκες να αγαπήσουν τον εαυτό τους και να αγκαλιάσουν το σώμα τους, χωρίς να δίνουν σημασία στο μέγεθος που αναγράφεται στην ετικέτα του μαγιό τους. Σημαίνει κάτι αν είσαι small, large ή extra-large; Η νέα καμπάνια του Dove, Beauty Has No Labels θέτει το ερώτημα: «Αν η ετικέτα έγραφε αυτό που εσύ νιώθεις, τι θα ήταν αυτό;».

To βίντεo του νέου κοινωνικού πειράματος του Dove, παρουσιάζει αληθινές γυναίκες που επισκέφτηκαν ένα κατάστημα Calzedonia, προκειμένου να αγοράσουν το καινούριο τους μαγιό και τότε συνειδητοποίησαν κάτι που τις εξέπληξε ευχάριστα! Τα μεγέθη στις ετικέτες είχαν αλλάξει με λέξεις όπως «cute», «precious», «chic» ή «full of love», καταργώντας τα κλασικά μεγέθη!

Αντικαθιστώντας τα απρόσωπα μεγέθη με κάτι ξεχωριστό για κάθε γυναίκα, το Dove ενθαρρύνει τις γυναίκες να αναπτύξουν μια θετική σχέση με το σώμα και την ομορφιά τους και να πιστέψουν και οι ίδιες πως «είσαι ό,τι μέγεθος αισθάνεσαι»!